Betulkah Tiada Promosi Shaklee Ogos 2015? | Setiap awal bulan, semua pastu tertunggu-tunggu promosi Shaklee apa pula yang bakal diumumkan. Tapi berbeza dengan promosi Shaklee Ogos 2015 ini. TIADA PROMOSI PRODUK sepanjang bulan ini. Laaa.. Kenapa pula?? Kenapa tiada promosi Shaklee bulan ni? Tak bestnya…. **sedih**

Betulkan Tiada Produk Promosi Shaklee Ogos 2015?

Bulan ni lain dari yang lain. Shaklee tawarkan BONUS extra untuk pengedar-pengedarnya sahaja, dalam bentuk FREE set vitamin. Namun, semuanya berdasarkan performance sepanjang Ogos 2015 ni. Yang score points banyak, banyakla rewardsnya, begitu jugalah sebaliknya.

Tapi untuk anda para pelanggan dan pengguna setia Shaklee, jangan risau kerana PROMOSI YES PACK Shaklee masih berlangsung dan terus berlangsung sehingga Oktober 2015.

Anda boleh pilih mana-mana 4 set di YES Pack ini dengan penjimatan yang sungguh berbaloi sepanjang Ogos dan akan terus berlarutan sehingga Oktober nanti. Setiap pembelian YES Pack ini, anda layak menikmati diskaun 5% setiap set. Dan jika anda memilih set YES PACK 4, anda juga layak untuk mendapat keahlian Shaklee secara PERCUMA, postage PERCUMA dan bakal menikmati rebate TUNAI juga… best kan?

YES pack shaklee 1

YES pack shaklee 2

YES pack shaklee 3


YES pack shaklee 4
Dan lagi.. untuk anda yang berminat untuk menyertai keluarga besar Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli, masih boleh menikmati sebotol Vitalea PERCUMA (klik untuk maklumat lanjut). Tawaran hebat ini juga terus berlangsung sehingga Oktober 2015 juga.

promosi shaklee ogos

Ops saya lupa… juga disebabkan sambutan yang begitu menggalakkan, Vitalea Chew kanak-kanak ini masih diteruskan promosi BELI 3 PERCUMA 1 sepanjang bulan ini.

“Vitalea Chewable For Children: Multivitamin Terbaik Anak-anak Kita”

Jom ramai-ramai pakat rebut promosi Shaklee Ogos ini. Buat pilihan yang bijak untuk nilai wang anda 🙂

____________________________________________________________________________________

Hubungi kami untuk sebarang pertanyaan dan membuat pesanan produk Shaklee di yanavitaminkita@gmail.com atau boleh hantarkan sms/whatsapp ke 019-9109009

bagaimana nak order shaklee

Saya Pengedar Shaklee Ampang

COD area Taman Kosas, Taman Bukit Indah, Ampang Jaya, Bandar Baru Ampang & kawasan sekitar berhampiran.

Perkhidmatan pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak (Pos Laju/Gdex/CityLink)

Vitamin Kita Shaklee

Betulkah Tiada Promosi Shaklee Ogos 2015?

One thought on “Betulkah Tiada Promosi Shaklee Ogos 2015?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge