Vivix ni memang jadi buruan ramai. Setiap bulan pun “opening” sales Cik Puan VK pun Vivix juga. Ramai yang suka, ramai yang jatuh cinta dengan khasiatnya.

Baru-baru ni ada Cik Puan VK kongsikan tentang ramai customers Shaklee yang meluahkan rasa dan hasrat nak beli Vivix murah tapi bukan ahli. Maka penyelesaiannya ramai yang mula jenguk-jenguk laman e-commerce dan buat perbandingan harga. Bila sampai produk, kecewa sebab dah nak hampir tamat tempoh tarikh luputnya. Pulak tu ada yang dah rosak dan diragui pula ketulenannya. Dah la beli Vivix ni mahal-mahal kan. Dan kecewa lagi sebab tak tahu pula nak merujuk ke mana? Cara pengambilan macamana? Sesuai atau tidak?

BacaPemberitahuan Tentang Ketulenan Produk Shaklee

Hari tu pun Cik Puan VK ada sentuh tentang harga Shaklee ni cuma ada 2 sahaja iaitu harga ahli dan harga runcit. Harga ahli ni pula cuma 1 harga sahaja yang sama untuk semua ahli. Tak ada istilah semakin tinggi pangkat pengedar itu, semakin murah harga ahlinya. Begitu juga halnya tiada istilah semakin banyak beli, semakin murah harga ahli yang dinikmati. TIDAK SAMA SEKALI. Jadi berhati-hati dengan harga yang anda berurusan itu kalau lebih rendah daripada harga ahli. Selidik dulu ketulenannya.

Promosi Vivix Murah Untuk BUKAN AHLI Shaklee Sehingga September 2019

Atas permintaan ramai, Shaklee telah menawarkan harga Vivix murah untuk BUKAN AHLI Shaklee sahaja sehingga September 2019 ini. Haaa… special sangat promosi ni sebab memang lebih murah berbanding harga yang dinikmati oleh kami yang dah ahli berzaman-zaman ni. **sediiiiiihhhh**

Sepanjang tempoh ini, untuk anda yang masih belum mendaftar sebagai ahli, Shaklee tawarkan harga yang sangat-sangat membuatkan kami menangis di bucu katil. Serius Cik Puan VK sedih dan jeles sangat sebab tak boleh nak menikmati tawaran hebat ini.

promosi vivix

Caranya;

Beli 2 botol Vivix (worth RM950) dan secara automatiknya anda boleh menikmati;

  • diskaun harga ahli serta merta hampir 20%
  • diskaun lagi extra 10%
  • keahlian percuma bernilai RM65
  • kos pos percuma bernilai RM10.00
  • cash rebat bernilai RM34.00

Tawaran ini hanya sah untuk 1 twinpack pertama sahaja. Belian kedua selepas itu hanya layak menerima harga ahli biasa.

Ya Allah.. Serius ini sangat murah tau. Kalau dihitung anda jimat lebih RM300 berbanding harga jualan biasa. Dan kalau nak dibandingkan dengan ahli sedia ada, anda jimat lebih RM100 juga. Takkan nak lepaskan peluang best ni?

Jadi untuk anda yang memang berminat dah lama dengan Vivix ni dan tunggu masa sesuai nak grab, inilah masanya. Masa terbaik untuk dapatkan Vivix murah untuk bukan ahli Shaklee sepanjang tempoh sekarang sehingga September 2019.

vivix murah

Saya Berminat! Bagaimana Caranya?

Ada 2 cara nak dapatkan Vivix lebih murah ini;

Cara 1 ~ Beli Vivix Murah Online

Daftar ahli dengan hubungi kami, atau boleh register sendiri online di bawah ini

Daftar keahlian Shaklee segera daftar ahli shaklee

Anda kemudiannya akan menerima SMS @ Email dari pihak Shaklee.

Selepas itu, login di sistem Shaklee www.shaklee2u.com.my dengan menggunakan ID dan password yang diberikan pihak Shaklee menerusi SMS.

Layak membuat pembelian terus dengan harga tawaran ini serta merta. Pastikan anda memilih “twinpack Vivix” semasa membuat pembelian

Cara 2 ~ Beli Vivix Murah di Mana-mana Cawangan Shaklee

Cara yang sama juga, boleh register terlebih dahulu online tanpa membuat apa-apa bayaran di sini

Daftar keahlian Shaklee segera daftar ahli shaklee

Kemudian bawa SMS yang diberikan oleh Shaklee nanti ke mana-mana cawangan Shaklee (cuma ada 6 sahaja di Seluruh Malaysia), dan boleh buat pembelian dan bayaran terus di sana.

Mudah kan? Keliru? Tak tahu nak buat takut tersalah step? Jangan risau, boleh terus hubungi Cik Puan VK di talian 0199109009 (whatsapp/telegram) untuk saya bantu proses pembelian dan pendaftaran. Senang sangat!

Aduan Kepada Pihak Shaklee Sekiranya Terdapat Sebarang Kemusykilan

Sekiranya anda mempunyai sebarang kemusykilan atau meragui pembelian anda di mana-mana laman e-dagang/e-commerce, sila emelkan kepada customerinquiry@shaklee.com untuk pengesahan dan keterangan lanjut. Sila berikan segala butiran tentang pembelian dan laporan anda akan kami rahsiakan.

_________________________________________________________________________________________________________

Hubungi kami untuk sebarang pertanyaan dan membuat pesanan produk Shaklee di yanavitaminkita@gmail.com atau boleh hantarkan sms/whatsapp ke 019-9109009

bagaimana nak order shaklee

Saya Pengedar Shaklee Ampang

COD area Taman Kosas, Taman Bukit Indah, Ampang Jaya, Bandar Baru Ampang & kawasan sekitar berhampiran.

Perkhidmatan pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak (Pos Laju/Gdex/CityLink)

Vitamin Kita Shaklee

Promosi Vivix Diskaun 10% Lebih Dari Harga Ahli
Tagged on:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge