CoQ Health Plus mengandungi kesemua propretari semulajadi daripada campuran 28mg CoQ10 dengan Vitamin E dan ekstrak Teh Hijau yang didatangkan di dalam kapsul bioketersediaan dengan sistem penyampaian minyak kacang soya bagi memastikan potensi penguraian maksimum dan penyerapan yang lebih baik. CoQ10 telah ditunjukkan dapat;

  • menyokong penghasilan tenaga bagi jantung
  • menggalak dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan LDL
  • meningkatkan peredaran darah 
  • membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah

Apa kelebihan CoQ10, Vitamin E & Ekstrak Teh Hijau kepada kesihatan?

▶ Co Enzim Q10 – nutrien larut lemak yang dihasilkan dalam tubuh dan ada di setiap sel. 

▶ Vitamin E – vitamin larut lemak, melindungi tubuh dari radikal bebas, serta juga mencegah penyakit seperti PMS, mengurangi keletihan dan memperlambat penuaan badan yang disebabkan oleh proses pengoksidaan. Bersifat antikanser, antioksida. Membantu menguatkan akar rambut.

▶ Ekstrak Teh Hjau – antikoksida, membantu mencegah kerosakan akibat radikal bebas, mengandungi vit E dan C – untuk kulit, rambut. Mengawal kadar kolesterol dlm tubuh, membantu mencegah kanser, mengurangkan risiko strok, darah tinggi dan penyakit berkaitan hati. Menambah stamina,menghilangkan keletihan. Kandungan bioflavonoid dalam teh hijau juga dapat memperkuat sistem pencernaan. Memberi manfaat ukt kesihatan gusi.

Apakah pula keistimewaan yang Shaklee berikan?

  • kombinasi CoQ10 dan Vitamin E dipercayai boleh mengukuhkan keupayaan antioksida yang terdapat di dalam Vitamin E kerana CoQ10 membantu mengitar dan menjana semula Vitamin E untuk memberikan perlindungan antioksida berterusan terhadap sel-sel tubuh
  • ekstrak Teh Hijau mengandungi procyanidins yang telah ditemui dapat membantu menyokong kesihatan endothelium (lapisan tisu antara kapilari darah dan jantung)
  • CoQ10 berasal daripada sumber semulajadi melalui kaedah penapaian yis. Bahan mentahnya merupakan satu-satunya CoQ10 semulajadi daripada yis yang ditapai yang terdapat pada masa kini, yang sumbernya telah diuji dan diyakini ramai secara meluas mempunyai kualiti yang tinggi dalam sumber bioketersediaan CoQ10 nya.
❤❤❤1 kapsul CoQHealth= 28 cawan brokoli. / 1.7kg ayam

Pertanyaan lanjut & Order Shaklee;
# SMS | WhatsApp 0199109009 (Yana)
# Live chat di http:/www.facebook.com/yana.fandi.1

Saya pengedar Shaklee yang sah di Ampang. ID no 830028 (Haliyana).
COD area Sogo KL, Glenmarie Shah Alam pada hari berkerja. Dan sekitar Ampang pada hari-hari lain.
Keistimewaan Shaklee CoQ Health Plus
Tagged on:                                 

One thought on “Keistimewaan Shaklee CoQ Health Plus

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge