Anda wanita? Ibu? Isteri? Pekerja di pejabat? Suri di rumah? Walau apapun anda… Anda TETAP ISTIMEWA.. 

Kita ada tanggungjawab yang besar untuk diri sendiri, untuk suami, untuk anak-anak, untuk ibu bapa, untuk pejabat, komuniti, negara, agama dan bangsa.. Jadi, penting untuk kita sentiasa SIHAT, AKTIF, dan sentiasa CERGAS!! 


Jom lihat apa yang anda perlukan bagi memenuhi tahap kesihatan anda seharian.


GLA complex sangat bermanfaat bagi seorang wanita, Ia berfungsi untuk menstabilkan hormon2 kewanitaan anda dan memberikan rasa keselesaan bagi anda menempuhi hari2 sebagai seorg isteri dan ibu.membantu mengekalkan kecantikan anda dan melambatkan proses penuaan.

OsteMatrix mengandungi Kalsium yang tinggi bagi keperluan tulang, gigi dan rambut wanita. Wanita yang kurang atau tidak suka pada susu, boleh menggantikannya dengan ostematrix. Wanita yang telah berumahtangga dan memiliki cahaya mata memerlukan tulang yang kuat, padat dan juga perlu sentiasa memelihara kesihatan yang baik. Insyaallah dengan OsteMatrix ia mampu memenuhi keperluan kalsium harian anda.

OmegaGuard adalah ‘ibu’ kepada kesihatan, ia bertindak mengawal keseluruhan sistem tubuh badan. Mengawal tekanan darah, parah gula,kesihatan jantung,perkembangan otak dan juga kesihatan mata anda. Omega 3 tidak boleh dihasilkan oleh tubuh badan manusia, ia hanya di dapati pada ikan laut dalam dan juga minyak kanola. namun sekaran Omega Guard dapat memberikan anda keperluan itu. Setiap peringkat usia memerlukannya.

Buat suami diluar sana, jom hadiahkan isteri anda!!

Buat anak-anak, jom hadiah ibu anda!!

Pertanyaan lanjut & Order Shaklee;
* SMS | WhatsApp 0199109009 (Yana)
* Live chat di http:/www.facebook.com/yana.fandi.1

Saya pengedar Shaklee yang sah di Ampang. ID no 830028 (Haliyana).
COD area KL Sentral, Glenmarie Shah Alam pada hari berkerja (lunch time). Dan sekitar Ampang pada hari-hari lain & malam hari bekerja.
Pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

Set Kesihatan Wanita
Tagged on:             

One thought on “Set Kesihatan Wanita

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge