OK!! Cik Puan VK sentap tau… Hahahahaha sampai hati kata kami tak putih ye…

Ni Cik Puan VK nampak kawan seperjuangan pengedar Shaklee, Farha yang share ni.. Alaaaaa korang, hitam ke kami pengedar Shaklee ni? Tak cantik ke kitorang ni? Hahahaha.

Tu la kan, tak dapat disangkal lagi keobsesan masyarat kita ni ada 3 yang paling besar

  1. nak putih melepak cepat-cepat… Kalau tak putih TAK CANTIK
  2. nak kurus cepat-cepat.. bertahun-tahun berat badan naik sampai 10kg, tapi nak cari produk yang telan ari ni esok dah turun 3kg! Tak kurus, TAK CANTIK
  3. nak cantik cepat-cepat. Makan produk, sapu produk apa-apa pun, 3 hari dah nak nampak kesan. Flawless, gebu gebas biarpun sel kulit normal berganti 21-28 hari, tapi nak juga cantik dalam masa 3 hari. Lagi cepat lagi bagus!

Betul tak? Memang betul sangat kan? Sebab tu la lambakan produk kat pasaran. Brand apa-apa pun tak kisah asal yang cepat dapat hasil.

Sebenarnya dah banyak juga yang dah disenarai hitamkan kerana mempunyai kandungan yang merbahaya. Tetapi ramai juga yang bijak menyembunyikan kandungan sebenar sesuatu produk. Kesannya, dah ramai yang terkena, putih melepak hanya selepas beberapa hari tetapi kesan buruk lain pun turut dapat dalam jangka masa panjang.

Alaaaa… Cik Puan VK redha je dengan kulit tak putih ni sebab kalau nak cerita banyak sangat dah kesan positif dari segi kesihatan yang Cik Puan VK sendiri rasai dengan Shaklee.

ESP merubah segalanya (klik)

Vitamin Shaklee Kesukaan Saya. Kenapa? (klik)

Shaklee Effect Ostematrix: Alhamdulillah mudahnya bersalin (klik)

Kenapa Shaklee Tetap Menjadi Pilihan?

Tetapi ada beberapa points penting yang Cik Puan VK nak kongsikan kenapa masih tetap pilih Shaklee walaupun tak apa la Shaklee tak buat Cik Puan VK ni putih melepak pun. Cik Puan VK share points yang besar je tau yang buatkan terpaut hati sangat;

#1 ~ Produk Shaklee hasil kajian saintis dan Doktor PhD

Shaklee ditunjangi oleh barisan 60 saintis Shaklee. Ada antara mereka adalah yang memenangi NOBEL PRIZE dan berpangkat professor. Saintis inilah yang sentiasa, setiap hari memastikan produk Shaklee adalah selamat dan sentiasa memastikan setiap apa yang dihasilkan adalah yang terbaik. Mereka juga sentiasa berinovasi untuk menambahbaikan produk ke standard yang lebih tinggi.

#2 ~ Bukti Saintifik dan Klinikal

100 laporan saintifik & Kajian Landmark 2007

Shaklee menjamin keberkesanan agar kita sentiasa yakin bahawa produk Shaklee Always Works.
Bukti klinikal ini boleh didapati dalam 100 laporan saintifik yang telah diterbitkan oleh Shaklee – ini adalah kajian semula setara dalam beberapa majalah utama.

Salah satu daripada ujian ini adalah Kajian Landmark pada tahun 2007, yang menunjukkan bahawa kesihatan di kalangan pengguna suplemen Shaklee ternyata lebih baik berbanding mereka yang mengambil satu multivitamin atau tidak mengambil suplemen langsung.

#3 ~ Dijamin Kualiti dan Sentiasa Selamat

 

Lebih 100,000 ujian kualiti produk dijalankan setiap tahun yang merangkumi 23,000 ujian berasingan untuk keaslian dan keselamatan dilakukan ke atas bahan-bahan untuk satu produk. Dan setiap bahan (ya, setiap bahan bukan setiap vitamin) akan diuji sebanyak 350 kali!!

Semua tuntutan produk Shaklee telah mendokumentasikan bukti. Produk menjalani sebanyak 80,000 ujian potensi dan jaminan kualiti yang berasingan sepanjang proses pembuatan.

#4 ~ Berkesan

Teruja sangat bila mengetahui yang Penjelajah Bertaraf Dunia dan atlet terhebat juga merupakan pengguna tegar produk Shaklee. Dah terang sangat nak membuktikan bahawa Shaklee sangat komited dalam menyediakan produk yang benar-benar berkesan. Atlet terhebat, ahli sukan Olimpik dan pengembara dunia mengakui kehebatan suplemen Shaklee dalam memberi tenaga dan membantu mereka memperolehi pencapaian luarbiasa.

Pencapaian fizikal yang terhebat hasil pengambilan produk Shaklee ditonjolkan dalam projek Daeadelus pada 1987, yang merupakan penerbangan manusia paling jauh merentasi Laut Aegean. Ia melibatkan usaha getir seorang lelaki yang nekad mengayuh basikal untuk menghasilkan kuasa bagi menghidupkan kipas dan terbang merentasi 72 batu.

Begitu juga Shaklee yang masih menjadi pilihan NASA sehingga kini.

Banyak lagi kalau Cik Puan VK nak senaraikan satu-satu memang berjela-jela sangat jadinya entry ni. Tapi itulah antara faktor besar yang Cik Puan VK kaji untuk terus konsisten bersama Shaklee.

Alhamdulillah, kesiahatan bertambah baik sekarang. Tak apa tak putih pun asal hati bahagia dan sihat. Kan siha itu cantik? Eh, lupa pula.. Shaklee pun ada vitamin untuk kulit cantik dan ada juga sebenarnya vitamin untuk putihkan kulit tapi kesannya lebih semulajadi dan pengambilan yang konsisten memang boleh membantu dapatkan hasil kulit yang cerah sekata.

_________________________________________________________________________________________________________

Hubungi kami untuk sebarang pertanyaan dan membuat pesanan produk Shaklee di yanavitaminkita@gmail.com atau boleh hantarkan sms/whatsapp ke 019-9109009

bagaimana nak order shaklee

Saya Pengedar Shaklee Ampang

COD area Taman Kosas, Taman Bukit Indah, Ampang Jaya, Bandar Baru Ampang & kawasan sekitar berhampiran.

Perkhidmatan pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak (Pos Laju/Gdex/CityLink)

Daftar keahlian Shaklee segera daftar ahli shaklee

Vitamin Kita Shaklee

“Pengedar Shaklee Ramai Tak Putih Pun… Tapi Jual Produk Kecantikan…”
Tagged on:

4 thoughts on ““Pengedar Shaklee Ramai Tak Putih Pun… Tapi Jual Produk Kecantikan…”

Leave a Reply to Yana VitaminKita Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge