Testimoni Vivix dan Stroke Pendarahan | Sekali lagi Cik Puan VK nak berkongsi testimoni hebat dari himpunan testimoni Shaklee di Supermom Shaklee Story.

Kali ini tentang stroke pendarahan yang di alami oleh suami Puan Hafza Aein.

Apa itu Stroke Pendarahan?

Stroke pendarahan atau nama saintifiknya stroke hemoragik adalah stroke yang terjadi bila aliran darah ke otak terganggu disebabkan pembuluh darah pecah dan berdarah di dalam otak. Otak mengalami pendarahan dan darah yang terkumpul menekan otak (bengkak) sehingga mengakibatkan gangguan pada seluruh fungsi tubuh. Ini termasuklah gerakan, pertuturan, pemahaman dan emosi.

Stroke biasa (kiri) dan stroke pendarahan (kanan)
Stroke biasa (kiri) dan stroke pendarahan (kanan)

Credit info; *Sumber*

Testimoni Vivix dan Stroke Pendarahan

Jom kita ikuti kisah Puan Hafza Aein dan ikhtiarnya bersama Vivix

testimoni vivix dan stroke

Saya Hafza Aein.. yang berkongsi cerita mengenai suami saya yang mengalami stroke dan juga masalah percakapan. Stroke yang dia alami boleh saya kategori sebagai stroke pendarahan. Tapi setelah menggunakan produk Shaklee iaitu VIVIX, Alhamdulillah suami semakin pulih.

Tanggal 28 April 2014…suami mengalami masalah stroke dimana doktor mengesahkan pembengkakan otak kiri yang menjadi bengkak dengan cepat. Ya Allah…hanya Allah je yang tahu macam mana perasaan saya time tu.

Doktor membuat keputusan hanya pembedahan pembukaan tempurung kepala sahaja yang dapat menyelamatkan nyawa suami. Tanpa berfikir panjang, saya bersetuju untuk suami dibedah kerana tiada pilihan lain. Kalau ada pun, besar kemungkinan boleh menjadi risiko yang paling besar.

1 MEI 2014.. Jam 4 pagi suami masuk ke dewan pembedahan dan pakar memberitahu saya pembedahan ni merupakan major operation. Saya redha dengan segala kemungkinan yang berlaku.
Jam 8pg.. berita yang ditunggu telah tiba. Alhamdulillah..suami selamat menjalani pembedahan dan ditempatkan di Unit Rawatan Rapi untuk pemantauan doktor.

4 MEI 2014..keadaan suami masih lagi tidak sedar dan doktor telah memberitahu saya yang sel-sel otak di bahagian otak kiri telah mati dan ada 3 kemungkinan yang terjadi pada suami..
1- tidak dapat mengingat sape dia dan ahli keluarga…
2- boleh mengingat tapi cepat lupa..
3- masalah pertuturan..

Saya menjadi bimbang selepas itu. Apa yang saya harapkan lepas suami sedar dia akan mengingat semua ahli keluarga sendiri dan Alhamdulilah.. Allah Maha Besar.. bila dia dah sedar dia masih lagi ingat akan kami sekeluarga.

Cuma yang menjadi masalah bila setiap pertuturan dia menjadikan kami tidak faham. Tapi tak apa.. saya ingat lagi dengan produk VIVIX. Saya baca setiap testimoni pasal stroke ni.. apakah kesan dia bile dia makan dan apakah boleh pulih dengan minumnya.

Saya cuba bagi dia setiap malam dengan 1 sudu kecil dan berdoa setiap kali saya bagi pada dia untuk pulihkan sel-sel yang dah mati di otak dia sebab otak kiri merupakan otak untuk bertutur dan mengira.
Alhamdulillah setelah hampir setahun…saya berikan VIVIX pertuturan suami semakin pulih dan doktor pun puji suami nampak semakin berseri-seri dan makin banyak cakap.. Hahaha.. suka saya mendengarnya bila doktor cakap macam tu.

Terima kasih Shaklee telah membantu menyembuhkan suami saya dan keluarga. Terima kasih juga pada upline saya yang memahami keadaan saya dan memberi cadangan ambil VIVIX untuk bantu pulihkan suami saya.
I love Shaklee..

(BEFORE) Keadaan suami pada bulan MEI 2014
(AFTER) Keadaan suami selepas setahun menggunakan Vivix.

Disclaimer: Ini adalah perkongsian peribadi Puan Hafza dengan suaminya setelah berikhtiar dengan Vivix. Hasilnya mungkin berbeza untuk setiap individu. Produk Shaklee tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mecegah sebarang penyakit.

Bagaimana mahu mendapatkan Vivix?

Sekiranya anda berminat untuk mendapatkan sebotol Vivix hari ini, boleh terus membuat pembelian Vivix secara online di sini (klik)Harga sebotol Vivix ialah RM503.50 sahaja. Pembayaran dengan Kad Debit atau Kad Kredit. Vivix akan dihantar terus kepada anda oleh pihak Shaklee Malaysia. Selepas itu, boleh hubungi kami untuk konsultasi dan cara pengambilan yang betul dengan memberikan no invoice anda sebagai bukti pembelian.

esell shaklee

Berita baik! Anda boleh beli Vivix pada harga jimat dengan mendaftar sebagai ahli Shaklee dan terus menikmati penjimatan sehingga 20%.

Nak lebih jimat? Beli 2 botol Vivix dan anda dapat keahlian percuma di samping menikmati penghantaran kurier percuma (untuk Vivix) + cash rebate bulan hadapan. Hubungi kami untuk mendaftar keahlian dan membeli Vivix dengan harga ahli serta merta.

_________________________________________________________________

Hubungi kami untuk sebarang pertanyaan dan membuat pesanan produk Shaklee di yanavitaminkita@gmail.com atau boleh hantarkan sms/whatsapp ke 019-9109009

bagaimana nak order shaklee

Saya Pengedar Shaklee Ampang

COD area Taman Kosas, Taman Bukit Indah, Ampang Jaya, Bandar Baru Ampang & kawasan sekitar berhampiran.

Perkhidmatan pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak (Pos Laju/Gdex/CityLink)

Daftar keahlian Shaklee segera daftar ahli shaklee

Vitamin Kita Shaklee

Testimoni Vivix Dan Stroke Pendarahan
Tagged on:         

3 thoughts on “Testimoni Vivix Dan Stroke Pendarahan

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge