Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua. Terima kasih kerana sudi meluangkan masa membaca coretan dan perkongsian saya dan Shaklee.

Bagaimana saya bermula?

Percubaan pertama saya pada Jun 2010 dengan Set Penyusuan 3M dari Master Arnie dan juga layak mendapat keahlian percuma pada masa itu. Hasilnya saya sangat-sangat berpuashati kerana dapat menyusukan anak secara ekslusif selama genap 2 tahun. Dan kemudiannya mula mencuba hampir setiap produk Shaklee selepas itu.

Lama saya merasai sendiri kehebatan produk-produk Shaklee sebelum saya mengambil keputusan untuk memberanikan diri berkongsi dengan kawan-kawan dan keluarga pada June 2012. Dan disitulah titik mula saya sebagai “peniaga” Shaklee dalam erti kata sebenar.

Kenapa saya pilih Shaklee?

Saya merasai sendiri – lebih bertenaga walaupun menyusukan anak sepenuhnya, pergi balik kerja dengan tren lrt (yang kadang-kadang dihantar suami), balik kerja dah malam tetapi Alhamdulillah masih bertenaga menguruskan rumahtangga dan anak-anak.
kurang stress walaupun komitmen kerja dan keluarga bertambah (mood lebih stabil)
dapat mengembalikan berat badan seperti sebelum kahwin (5 tahun terdahulu sebelum mengamalkan Shaklee)
ada yang menegur, “betul ke dah beranak 3? Anak sulung dah 8 tahun?”Of course saya SUKA!!
taraf kesihatan saya dan anak-anak juga bertambah baik selepas mengamalkan Shaklee. Alhamdulillah.

Jadi MENGAPA TIDAK saya kongsikan kebaikan ini dengan semua orang kan? Sekurang-kurangnya saya boleh membantu sedikit sebanyak dengan berkongsi ilmu yang saya perolehi.

Dan kini.. Saya bakal Working-At-Home-Mother (WAHM) sepenuh masa bersama Shaklee. Semoga saya juga mampu membantu ibu-ibu di luar sana untuk bersama-sama seperti saya merasai nikmatnya bekerja sambil menjaga anak-anak sendiri.

Teruja? Nak menyertai saya? Hubungi saya segera!!

 

Vitamin Kita Shaklee

Selamat Datang!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge