Percutian Percuma Bersama Shaklee | Dulu dengan orang bercerita je buat Shaklee nanti kalau untung-untung dapat rezeki percutian percuma bersama Shaklee. Masa tu fikir “alaaa.. orang lain boleh la kot… saya ni bukan reti nak berniaga sangat..” Suka kan under estimate diri sendiri.. kesian diri sendiri kena sabotaj šŸ™

IMG_1099

Sambil menunggu waktu makan tengahari, dapat panggilan dari Shaklee Wangsa Maju;

“Puan Haliyana, nanti datang collect bag dan tag ye. Untuk percutian next week. Baju nanti boleh dapatkan masa register nanti”

Wow! Saya excited. Ini pengalaman pertama saya dapat percutian percuma bersama Shaklee. Walaupun cuma dalam negeri tapi memang betul-betul saya teruja.

Percutian Percuma Bersama Shaklee

Kali ini bakal bertempat di Hotel Sunway Resort & Spa, bertaraf mungkin lebih 5 bintang. Ā Alhamdulillah dapat merasa penginapan percuma 3 hari 2 malam. Bukan bercuti sahaja yang FREE, bag untuk kita siapkan baju-baju pun Shaklee bagi sekali. Banyak juga acara yang diatur, dan banyak sangat kot acara makan percuma. Mahu tak suka!!

Bakal berlangsung serentak dengan NC (National Conference) yang bakal menghimpunkan hampir kesemua pengedar Shaklee dari seluruh Malaysia. Dan lebih istimewa lagi, tahun ini CEO Shaklee, Roger Barnett pun akan turut serta. Wow! Wow! Wow!

Patutlah tiket 4000 keping semuanya sold out! Nasib baik kami dapat tiket PERCUMA kerana merupakan salah seorang penerima award tahun ini. Dan Alhamdulillah, tahun ini rezeki kami dapat 5 awards. Teringat pula tahun lepas cuma berpeluang dapat 1 award sahaja.

Terima kasih buat mentor hebat saya Master Arnie dan Master Yazid yang tak jemu membimbing. Pentingnya kita berada di kumpulan yang betul untuk memandu, dan 90% lagi adalah atas usaha kita sendiri.

Jom kawan-kawan, kita ubah nasib kita. Kejayaan pastinya tidak datang sekelip mata tetapi yang paling penting kita terus dan terus berusaha.

IMG_2334

 

____________________________________________________________________________________

Hubungi kami untuk sebarang pertanyaan dan membuat pesanan produk Shaklee diĀ yanavitaminkita@gmail.comĀ atau boleh hantarkan sms/whatsapp keĀ 019-9109009

bagaimana nak order shaklee

Saya Pengedar Shaklee Ampang

COD area Taman Kosas, Taman Bukit Indah, Ampang Jaya, Bandar Baru Ampang & kawasan sekitar berhampiran.

Perkhidmatan pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak (Pos Laju/Gdex/CityLink)

Vitamin Kita Shaklee

Percutian Percuma Bersama Shaklee

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge