Kulit halus dan cantik menjadi impian setiap orang
Runsing dan risau dengan masalah kulit kering, sering menggelupas? Anda mungkin perlu menambah beberapa hidangan ikan lagi dalam diet seharian. EPA yang terkandung di dalam Omega 3 berperanan membantu kulit dan rambut yang sihat. EPA membantu penghasilan minyak pada kulit (secara stabil) dan memastikan kulit sentiasa hidrasi bg mengelakkan masalah kulit kering dan menggelupas.


Omega 3 juga membantu menghalang kerosakan kulit disebabkan pendedahan terbuka kepada sinaran UV matahari, menghalang radikal bebas dari mempercepatkan penuaan dan risiko kanser kulit. Secara ringkasnya, Omega 3 bertindak sebagai anti-oksidan. EPA bertindak menghalang pelepasan enzim yang boleh memusnahkan kolagen kulit seterusnya menyebabkan kedutan penuaan.


Kerana memang sifatnya yang “anti radang”, Omega 3 juga dipercayai dapat membantu masalah eczema, psoriasis, jerawat dan jeragat.



Macam-macam kebaikan OMEGA 3 ini.. Sebab itu la Shaklee OmegaGuard meletup-meletup sekarang ni di pasaran. Jom dapatkannya sekarang jom.
Pertanyaan lanjut & Order Shaklee;
# SMS | WhatsApp 0199109009 (Yana)
# Live chat di http:/www.facebook.com/yana.fandi.1

Saya pengedar Shaklee yang sah di Ampang. ID no 830028 (Haliyana).
COD area Sogo KL, Glenmarie Shah Alam pada hari berkerja. Dan sekitar Ampang pada hari-hari lain.

Omega 3 Untuk Kecantikan Kulit
Tagged on:         

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge