Bila sebut sahaja Collagen Powder Shaklee, ramai wanita yang sangat teruja. Apa tidaknya, ramai yang telah mencuba sangat-sangat berpuas hati dan memberikan feedback yang cukup baik.

Terbukti Berkesan


Melalui ujian klinikal, pengambilan Shaklee Collagen Powder RSS (Red Snapper Scale) secara teratur selama 8 minggu mampun memberikan hasil yang sungguh memberangsangkan;

1. Meningkatkan kelembapan kulit sehingga 90%
2. Mengurangkan kekasaran dan kekeringan kulit sehingga 75%
3. Meningkatkan dalam penampilan keseluruhan sehingga 71%
4. Meningkatkan kelembutan dan kelicinan kulit sehingga 69%
5. Meningkatkan pemakaian kekal mekap sehingga 60%
6. Meningkatkan keanjalan, ketegangan & elastisiti sehingga 55%
7. Meningkatkan ketebalan rambut sehingga 54%
8. Meningkatkan keserian, ton & warna kulit sehingga 50%
9. Mengurangkan garis halus dan kedutan sehingga 18%

Jom tengok perkongsian dari mereka yang telah mencuba.

Beza.. Memang berbeza
“Pic dua2 ni mmg pic asli.. Xpakai make up ke apa.. Sebab tu korang bleh tgok lagi kesan pigmentasi yg semakin samar2 tuh.. Kalo sekiranya sy apply fondation mmg kesan tuh hilang rata je ngan kulit.. Dulu kakak sy sndiri slalu suh sy guna naturactor bagai hehehe. Cuma sy rasa masih pelik kalo bersih tang2.. Dah bertahun2 ngan jeragat nih.. Semakin teruk bila mengandung.. Menjadi2. 

Jadi sy amik keputusan.. Biarlah sy tunggu hilang sndiri je dgn supplement shaklee nih..xyah susah2 nak smbunyikn..sebab sy yakin ia akan hilang. Btw umo sy masih 24tahun(salam perkenalan.. Sy mama 3anak kecil :P. ramai plak dok pm sy panggil kakak…segan hikhik).

Kesan utama collagen nih.. Sgt terasa kulit kita lembuttt je. Semakin cerah bukan kat muka je.. Tp semua2. Kesan calar2,sunburn..semua xde dah..sebab dulu sy nih mmg ahli persatuan..aktif berjemur,berkhemah sana sini. (baru suami ckp td haha. Sebab dia xnak tegur sbelum ni takut sy upload pic sndiri. Pdhal pic sndiri kat fb pun jarang nak kuar)” 


Perkongsian gambar lain;

Kesan ketara setelah pengambilan selama 2 minggu

Walaupun baru 5 hari tapi sudah memberikan kesan positif
Pertanyaan lanjut & Order Shaklee;
# SMS | WhatsApp 0199109009 (Yana)
# Live chat di http:/www.facebook.com/yana.fandi.1

Saya pengedar Shaklee yang sah di Ampang. ID no 830028 (Haliyana).
COD area KL Sentral, Glenmarie Shah Alam pada hari berkerja (lunch time). Dan sekitar Ampang pada hari-hari lain & malam hari bekerja.
Pos ke seluruh Malaysia termasuk Sabah & Sarawak
Collagen Powder: Rahsia Awet Muda Terbongkar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge